CustomerGauge haalt € 2,2 miljoen op
CustomerGauge, aanbieder van customer success software, heeft € 2,2 miljoen aan investeringskapitaal opgehaald. Het in Amsterdam gevestigde bedrijf gebruikt deze financiële injectie om productontwikkeling, sales en marketing te doen groeien en om uit te breiden naar de Verenigde Staten.
Newion Investments leidde de eerste externe investeringsronde die CustomerGauge heeft opgehaald. Patrick Polak, managing partner van de betreffende investeringsmaatschappij, krijgt een plek in de raad van bestuur van CustomerGauge. Polak: ‘CustomerGauge heeft een mogelijkheid geïdentificeerd om bedrijven te helpen groeien met een innovatieve oplossing en heeft een bewezen trackrecord in het leveren van waarde. We zijn onder de indruk van het CustomerGauge-team en het product dat zij hebben ontwikkeld. Daarom zijn we blij deel te kunnen nemen in de toekomst van dit team. Met onze kennis van bedrijven die gespecialiseerd zijn in B2B software kunnen we helpen bij de internationale uitbreiding van dit bedrijf.’
In Europa maken onder meer klanten als BMW, Philips, Electrolux, H&M en Aegon gebruik van CustomerGauge. Dit SaaS-platform voegt de Net Promoter Score samen met customer engagement-metrics en omzetcijfers.
- customer success software
- customer engagement
- NPS
- investeringskapitaal
- Newion Investments
- SaaS
- CustomerGauge