Inschrijving voor Nationale Klantcontact Week geopend

Inschrijving voor Nationale Klantcontact Week geopend
  • 30 december 2015
  • Redactie

De Nationale Klantcontact Week is de nieuwe naam van de Contact Center Agent Week van FINTREX. Ook tijdens dit evenement staat de klantcontactspecialist centraal. De week is een initiatief van beroepsvereniging CCMA in samenwerking met FINTREX en zal plaatsvinden van 25 tot 29 januari. Inschrijving voor deelname is geopend.

Ter verklaring van de naamswijziging meldt het persbericht: ‘De Nationale Klantcontact Week, waarbij de klantcontactspecialisten centraal staan, is dan ook bedoeld voor de contactcentermedewerkers die met hun vak bezig zijn en die het leuk en belangrijk vinden om na te denken over waarom zij het werk doen en wat hen aantrekt in hun werkgever. Klantcontact is een vak. De mensen die er echt goed in zijn, zijn vakspecialisten. Zij lossen problemen op, verwijzen klanten snel en efficiënt door, helpen mensen daadwerkelijk verder en zorgen niet alleen voor tevreden, maar ook voor blije klanten! Klanten met een lach op hun gezicht, kunnen alleen geholpen worden door medewerkers die ook een lach op hun gezicht hebben. Dit zijn medewerkers die gelukkig zijn in hun werk, die het naar hun zin hebben bij het bedrijf waarvoor ze werken, die iedere dag weer gemotiveerd zijn en zich door hun baas gewaardeerd voelen. Het is een belangrijk vak en daarom mogen zij best wat vaker in het zonnetje worden gezet. Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden ze erkend voor wie zij zijn: de specialisten die klanten gelukkig maken. En dat mag best eens flink gevierd worden!’

Aantrekkelijke werkgever
Net als tijdens de FINTREX CCAW in 2015 wordt tijdens de Nationale Klantcontact Week het onderzoek naar de Meest Aantrekkelijke Werkgever in de branche gelanceerd. Volgens de initiatiefnemers betreft het hier een objectief en onafhankelijk onderzoek naar de aantrekkelijkste werkgever in de klantcontactbranche, gezien door de ogen van de eigen klantcontactspecialisten. Hoe beoordelen zij hun werkgever als het gaat om de manier waarop zij worden gefaciliteerd en gestimuleerd? Hoeveel vrijheid en waardering krijgen ze? Hoeveel ruimte is er voor talentontwikkeling? Maar ook, hoe gelukkig voelen zij zich op de werkvloer? En hoeveel houden zij van hun bedrijf? Het onderzoek wordt jaarlijks uitgevoerd en is in opdracht van FINTREX ontwikkeld door BR-ND, in samenwerking met Totta Research.
Meer weten over invulling van de week, deelname aan het evenement of de juryprijs 2016? Surf naar
www.nationaleklantcontactweek.nl
 



comments powered by Disqus