PureCloud beschikbaar in de Benelux
Interactive Intelligence heeft zijn cloudservice voor contactcenters en klantcontact, PureCloud geheten, in de Benelux gelanceerd. Beschikbare functionaliteiten zijn onder meer agile routing en spraakherkenning.
‘Contactcenters hebben in toenemende mate te maken met snel veranderende technologie en nog sneller veranderende eisen en verwachtingen van de klanten. Agile service is het sleutelwoord vandaag de dag: meebewegen met de klant’, geeft Jeroen Buis, senior productmanager van Interactive Intelligence aan. De betreffende cloudservice is schaalbaar en werkt op abonnementsbasis.
PureCloud kent meerdere modules. Zo richt PureCloud Engage zich met name op de contactcenterfunctionaliteit, met onder meer agile routing, spraakherkenning, opnames maken, rapportages, ondersteuning van outbound campagnes en integratie met crm-systemen.
Awards
Tijdens het recent gehouden event Interactions Benelux 2015 zette Interactive Intelligence traditiegetrouw enkele klanten in het zonnetje. Drie prijzen werden verstrekt:
De Customer Experience Award 2015 werd uitgereikt aan Luc van Ammel van De Stroomlijn (België). Samen met Nextel creëerde zijn team 'een geïntegreerd en krachtig productieplatform dat bijdraagt tot een bijzondere klantbeleving'.
De Innovation Award 2015 kwam François Gysbertsen van Callexcell (België) ten goede. Samen met Frontline werkte genoemd bedrijf aan een innovatieve planningsmodule waarmee de agenten direct afspraken kunnen maken in de agenda’s van medewerkers.
De Partnership Award 2015 gaat dit jaar naar Leon van Adrichem van Xerox (Nederland). Samen met Interactive Intelligence en KPN realiseerde de klantcontactspecialist afgelopen jaar verschillende nieuwe toepassingen en integraties met Customer Interaction Center (CIC). Daarmee kunnen klanten van Xerox 'nog beter worden bediend'.
Fotobijschrift van links naar rechts: Wim Van Cleemput (Nextel), Luc Van Ammel (De Stroomlijn), Leon van Adrichem (Xerox), Arie Appeldoorn (KPN), Marcel Reuvers (Frontline) en François Gysbertsen (Callexcell).
- contactcenters
- spraakherkenning
- Interactive Intelligence
- Engage
- PureCloud
- uitreiking awards
- Interactions Benelux
- crm
- agile service