Hulp voor gedupeerde klanten Hollandsnieuwe

Hulp voor gedupeerde klanten Hollandsnieuwe
  • 12 februari 2016
  • Redactie

Klachtenkompas.nl laat weten nog steeds tientallen klachten per week te ontvangen over Hollandsnieuwe. De Consumentenbond heeft een stappenplan met voorbeeldbrieven gemaakt voor consumenten die willen klagen bij de betreffende telecomaanbieder. Hollandsnieuwe zelf heeft inmiddels laten weten ook mee te gaan werken aan Klachtenkompas.nl.

Op Hollandsnieuwe.nl/wemakenhetgoed biedt de telecomleverancier compensatie voor kosten die gemaakt zijn door vertraging van nummerbehoud en door de lange wachttijden bij de klantenservice. De Consumentenbond heeft er bij Hollandsnieuwe op aangedrongen dat ook klanten die niet konden bellen of internetten, een vergoeding krijgen. De provider heeft aan de Consumentenbond toegezegd die groep proactief te benaderen voor compensatie. Gedupeerden die niets horen van Hollandsnieuwe kunnen met het stappenplan om compensatie vragen of hun klacht plaatsen op Klachtenkompas.nl.

Stappenplan Consumentenbond.

comments powered by Disqus