Mercedes-Benz Nederland showt reviews

Mercedes-Benz Nederland showt reviews
  • 15 maart 2016
  • Redactie

Mercedes-Benz Nederland start per direct met het reviewsysteem van Klantenvertellen, dat een volle dochter van DTG is. De dealerbeoordelingen zullen op de websites van de dealers worden getoond, plus op occasionwebsites als Autotrack, Marktplaats, Autoscout24, Auto Trader en Autokopen.

Het automerk geeft aan veel waarde te hechten aan transparantie in de klanttevredenheid van dealerbedrijven. Mede gezien de huidige consumentenbehoefte is een online reviewsysteem daarom onmisbaar, meent Jorg Roelofs, senior manager Dealer Development bij Mercedes-Benz Nederland. ‘Klantbeoordelingen zijn een belangrijk onderdeel van onze Best Customer Experience strategie. De implementatie van het Klantenvertellen-reviewsysteem bij onze eerste pilotdealers zijn prima verlopen. We kijken ernaar uit dit recensieplatform op korte termijn verder te implementeren, zodat zowel onze klanten als de dealers de voordelen kunnen ervaren en benutten.’

Integratie
Op zijn beurt is ook Jeroen Wilborts, directeur Klantenvertellen, content met de toevoeging van Mercedes-Benz Nederland aan zijn platform. Hiermee maken bijna 3.000 autobedrijven actief gebruik van het Klantenvertellen-reviewsysteem, merkt hij op. Naast het tonen van de dealerreviews op de dealer- en occasionwebsites zullen de beoordelingen geïntegreerd worden in de Facebookpagina’s van de verschillende dealers en getoond worden op Detelefoongids.nl.

Sinds een half jaar toont ook Marktplaats recensies van Klantenvertellen bij de advertenties van autobedrijven.




comments powered by Disqus