BCC wil klanten volledig ontzorgen
Elektronicaketen BCC heeft een reeks nieuwe en verbeterde services gelanceerd. Doel van deze operatie is klanten nog beter te helpen in hun keuze voor producten en ze in het daarop volgende leveringsproces volledig te ontzorgen.
Zo kunnen BCC-klanten vanaf nu hun witgoed-aankopen tot 22.00 uur (online) bestellen en de volgende dag laten bezorgen en installeren bijvoorbeeld. Voorheen kon dit tot 15.00 uur. Naast next day delivery biedt de retailer zijn klanten ook de mogelijkheid om zelf de bezorg- en installatiedag te bepalen. Daarmee zet BCC naar eigen zeggen de klant in de driver’s seat. In de recent geopende vestiging in Leidschendam start de elektronicazaak bovenal een pilot waarin servicemedewerkers ter plekke op de winkelvloer voor de klant besturingssystemen en programma’s op computerproducten installeren, laptops configureren, et cetera. Een andere nieuwe service is live chat.
Service-lat
‘Met de uitrol van deze diensten biedt BCC zijn klanten zekerheid: zekerheid van de juiste keuze voor een product en zekerheid van snelle, goede en betrouwbare bezorging en waarbij we optimaal gebruikmaken van onze omnichannelmogelijkheden. BCC legt de service-lat in elektronicaland hiermee weer een stuk hoger’, meent algemeen directeur Herman Bramer.