Auto Dialer biedt automatische serviceconnecties
De Amerikaanse softwareleverancier CallTrackingMetrics brengt technologie op de markt die contactcentermedewerkers automatisch verbindt met ‘prospects en klanten die behoefte hebben aan service’. Volgens het bedrijf zorgt Auto Dialer onder meer voor een hogere respons en betere conversiecijfers.
De nieuwe oplossing automatiseert outbound calls die gebaseerd zijn op aangepaste criteria en tijdschema’s, waardoor ondersteunende teams direct in contact worden gebracht met hulpbehoevende prospects en klanten. Middels het besturingssysteem van Auto Dialer kunnen contactcentermanagers de stroom van outbound telefoongesprekken strategisch in lijn brengen met de beschikbaarheid en gedragingen van agents. Resultaat hiervan is meer respons, betere leads en een hogere conversie, beweert CallTrackingMetrics.
‘Auto Dialer is een fantastische manier om inefficiënte handelingen van contactcentermedewerkers op een dag te reduceren en ze meer succesvol te maken’, prijst ceo Todd Fischer. ‘Hierdoor hoeven ze niet langer telefoonnummers in te toetsen, voicemails te beluisteren en te stuiten op bezette lijnen. Deze technologie regelt dat allemaal voor ze, zodat zij zich geheel kunnen focussen op het sluiten van overeenkomsten en klanten blij maken.’
- salesfocus
- contactcenter
- outbound klantcontact
- conversie
- CallTrackingMetrics
- Auto Dialer
- routeren van telefoongesprekken
- klantcommunicatie