Nextel introduceert CC4Skype in België
ICT-leverancier Nextel gaat CC4Skype aanbieden in België. De applicatie vergemakkelijkt het toepassen van Skype for Business voor multichannel klantenservice.
In de basis is het mogelijk om ook voor klanten bereikbaar te zijn via Skype for Business. Wat ontbreekt is een klantcontactfunctionaliteit, zoals het routeren van meerdere media, callback, realtime en historische rapportage, dashboard, recording en integratie met externe (CRM) systemen. CC4Skype biedt deze oplossingen, met behoud van het ontwerp van Skype for Business.
Voorsprong
Nextel-ceo Peter Roelens over de keuze voor CC4Skype: ‘Onze missie is om onze klanten voorsprong te bieden in hun business. Vandaar dat het voor Nextel essentieel is om de meest innovatieve tools aan te reiken die de dienstverlening van onze klanten verbeteren. Wij waren op zoek om ons contactcenterportfolio aan te vullen met een schaalbare en flexibele oplossing geënt op Skype for Business, en die bovendien ook geschikt is voor klanten met een lichtere behoefte aan contactcenterfunctionaliteit.’