Aftellen naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland - Plaats 30 t/m 11
De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is de publieksprijs van de CustomerFirst Awards, die tijdens een feestelijk gala op 20 april worden uitgereikt. We tellen af naar de top 10 en gaan verder met de nummers 30 t/m 11.
Hieronder de uitslag, inclusief beoordeling.
Ranking
Organisatie
Cijfer
11
Primera
8,00
12
KLM
7,97
13
DekaMarkt
7,97
14
De Tuinen
7,96
15
ANWB
7,95
16
Gall & Gall
7,95
17
bol.com
7,94
18
Zalando
7,92
19
Rituals
7,92
20
Hoogvliet
7,89
21
Regiobank
7,89
22
DIO
7,88
23
DA drogist
7,88
24
M&S
7,85
25
Plus
7,84
26
Etos
7,76
27
Bruna
7,76
28
Greenchoice
7,75
29
Deen
7,74
30
Expert
7,74
Hier vind je de nummers 50 tot en met 31. De komende week wordt onthuld welke 10 bedrijven genomineerd zijn voor de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Volg voor meer informatie ook het Twitteraccount van de CustomerFirst Awards.
- CustomerFirst Awards
- prijs
- CustomerFirst Gala
- Samr
- Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
- klantcontact