SoftApp breidt contactplatform uit
SoftApp-distribution voegt de applicaties Automatische Receptioniste en Contact Migrator toe aan het platform The Voice of O365. Bedoeling is dat hiermee niet alleen klantgemak maar ook de bereikbaarheid van een onderneming bevorderd wordt.
Met de ontwikkelde Automatische Receptioniste software, o.a. voorzien van Voice Response & ACD-functionaliteit, worden binnenkomende gesprekken op het algemene nummer efficiënt beantwoord. Beantwoording vindt plaats op het eerste belsignaal. De software heet de beller welkom en verbindt de beller met een toestel- of groepsnummer. Bij geen beantwoording, of bij het signaal ‘bezet’, wordt de beller in de wacht gezet op volgorde van binnenkomst, voorzien van muziek en/of positiemelding. Na een bepaalde periode krijgt de beller een keuzemenu waarmee de beller zelf een bepaalde afdeling kan benaderen. In de avond, weekend of feestdagen kunnen andere routeringmenu’s van toepassing zijn.
Contactmigratie
De Contact Migrator voor Skype for Business, een eigen ontwikkeling, assisteert de Office 365-gebruiker met het overzetten van de aangemaakte contactgegevens (buddy list) wanneer zij van een ‘basic’ Skype for Business client migreert naar een Enterprise Voice (‘full’) client. Met behulp van de Contact Migrator voor Skype for Business kan de gebruiker op eenvoudige wijze haar Lync 2010, Lync 2013 en/of Office 365 contacten migreren, zowel import als export.
‘Met de toevoeging van deze applicaties komt het aantal extra te vermarkten diensten van The Voice of O365 op zeven’, zegt ceo Jeroen André de la Porte. Het bedrijf is een Benelux-georiënteerde value-add ICT distributeur en hosted service provider van geavanceerde Unified Communications add-on oplossingen.
- klantcontact
- Office 365
- Lync
- Skype for Business
- technologie
- SoftApp
- contactcenter
- voice response
- Enterprise Voice
- The Voice of O365