Blauw Research zet Customer Feedback Monitor in

Blauw Research zet Customer Feedback Monitor in
  • 27 juni 2017
  • Redactie

Onderzoeksbureau Blauw Research gaat het platform Customer Feedback Monitor (CFM) aanbieden als onderdeel van Voice of the Customer-programma’s. Hiermee wil het bedrijf naar eigen zeggen klantfeedback en klantdata toegankelijker en actiegerichter maken voor organisaties.

Het platform, onderdeel van CX Solutions, koppelt klantfeedback aan CRM- en medewerkersdata, op basis van één of meerdere KPI’s zoals NPS, CES of CSAT. Hierdoor is tot op individueel medewerkersniveau klantfeedback te monitoren. Ook zijn er direct vervolgacties te ondernemen om de klantbeleving te meten en te verbeteren. Root-cause analyse geeft inzicht in de ‘drivers’ achter de cijfers.

Klantinzicht
CFM, tot nu toe in Nederland alleen aangeboden door CYS uit Breda, is volgens Blauw één van de meest volledige Customer Experience software-oplossingen in de markt. Jos Vink, ceo van het bedrijf, stelt: ‘De CFM software is een perfecte toevoeging gezien de uitdaging van veel organisaties om data te koppelen en actionable te maken. De doelen van CFM en Blauw sluiten goed aan: organisaties laten groeien door klantinzicht.’

Blauw is inmiddels in gesprek met diverse partijen om de Customer Feedback Monitor (CFM) onderdeel te maken van hun Voice of the Customer programma.




comments powered by Disqus