Samsung opent Service Center in Amsterdam

Samsung opent Service Center in Amsterdam
  • 7 juli 2017
  • Redactie

Elektronicaconcern Samsung heeft een eigen Service Center geopend in Amsterdam. Hier kunnen klanten terecht voor reparaties, persoonlijk advies en het kopen van accessoires.

Het hoofd customer service bij het bedrijf, Daan van der Mijden, stelt dat gemak het sleutelwoord is. ‘Dat doen we met onze nieuwste technologieën die het dagelijks leven leuker en gemakkelijker maken, maar ook met onze direct services.’ Medewerkers geven persoonlijk advies over bijvoorbeeld het instellen van een smartphone of het maken van back-ups en vragen over smartphones, tablets en mobiele accessoires van het merk.

In het nieuwe Samsung Service Center in Amsterdam worden apparaten ook gerepareerd. Tijdens het wachten zorgen technici er ter plekke voor dat een toestel weer als nieuw werkt. Alle reparaties gebeuren met behoud van garantie, stelt het bedrijf. In het center zijn ook de nieuwste accessoires te koop.

Experience Store
Overigens is het concept minder nieuw dan het bedrijf doet lijken. Al in 2014 opende Samsung zogeheten Experience Stores, waar klanten voor vergelijkbare service terecht konden. Deze dienst werd gehuisvest in winkels van Phone House. De eerste versie van een eigen servicecenter werd afgelopen oktober geopend in Brussel. Daarnaast startte MediaMarkt in juni vorig jaar met de Smart Bar, waar klanten terecht kunnen voor hulp bij installaties, instellingen en technische problemen.




comments powered by Disqus