Vodafone bouwt verder aan klantbeleving
Vodafone lanceert een nieuwe campagne met de titel ‘The Future is Exciting. Ready?’ Het ontdekken van technologische innovaties en de beleving ervan staan hierbij centraal. Tegelijkertijd neemt het telefoniebedrijf afscheid van de slogan ‘Power to you’.
‘Met onze nieuwe campagne laten we zien hoe de technologie van de toekomst dankzij het Vodafone-netwerk dromen en nieuwe ervaringen dichterbij brengt dan ooit’, aldus Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt. ‘Door klanten daadwerkelijk uit te nodigen deze techniek te beleven, ervaren zij echt de spanning en voordelen van innovatie.’
Zwemmen met haaien
Ter illustratie haalt het bedrijf naar eigen zeggen een wereldprimeur naar ons land. Op 12 oktober zal het voor het eerst mogelijk zijn om onder water virtueel met witte haaien te zwemmen. In Zuid-Afrika worden 360 graden videobeelden van de zeedieren opgenomen. Hiervan is een speciale stream gemaakt waardoor je in een virtuele wereld levensecht voelt hoe het is om zonder kooi met deze machtige topjagers te zwemmen. Klanten van Vodafone ervaren dan deze spannende beleving met de enige waterdichte VR-bril in Europa, in het Amsterdamse Marnixbad.
Het project is volgens het bedrijf de eerste in een reeks waarin Vodafone consumenten laat beleven hoe spannend het is om met de laatste technologieën nieuwe dingen te ervaren of te ontdekken.
Beeld: Wikipedia / Terry Goss