Pop-up servicecenters in Rotterdam en Nijmegen
Webhelp opent twee pop-up centers. Aan het Rotterdamse Hofplein en het Keizer Karelplein in Nijmegen handelen ruim honderd medewerkers voor vooraanstaande merken het klantcontact af. Deze vestigingen zijn van tijdelijke aard en zijn binnen een week operationeel.
Gert-Jan Morsink, ceo Webhelp Nederland en RvB-lid van de Webhelp Groep, legt uit dat de klantcontactspecialist regelmatig nieuwe medewerkers zoekt. ‘Gezien de huidige arbeidsmarkt wordt dat een steeds grotere uitdaging. We hebben nu gekozen voor pop-up locaties zodat we nog flexibeler zijn en direct kunnen inspringen op de wensen van opdrachtgevers.’
Mocht het pop-up concept bevallen, dan staat een verder uitrol binnen Nederland op stapel. ‘Hiermee creëren we een sterkere verbinding met zowel medewerkers als opdrachtgevers’, aldus Morsink. De tijdelijke locaties zijn aanvullingen op de Webhelp-vestigingen in Ede, Groningen, Tilburg en Zoetermeer.
Foto: pop-up servicecenter in Rotterdam