Flex-appeal: app voor betrokken werknemers

Flex-appeal: app voor betrokken werknemers
  • 25 januari 2018
  • Redactie

‘Bedrijven die Flex-Appeal gebruiken, kunnen onder meer snel en efficiënt communiceren met medewerkers en nieuwe collega’s digitaal inwerken.’ Startup Flex-appeal haalde bij een nieuwe investeringsronde deze week circa € 600.000 aan groeigeld op.

Doel van de startup is om medewerkers meer betrokken te maken bij de werkgever. ‘We bieden een totaaloplossing om de employee experience van bedrijven in deze sectoren te verbeteren’, aldus de 22-jarige oprichter Ruben Wieman. De doelgroep van Flex-Appeal zijn vooral jongeren, maar ook werkgevers kunnen belang hebben bij gebruik van de app. 

Nader tot elkaar
Werkgevers kunnen berichten delen en er is een speciaal pakket voor nieuwe werknemers. Laatstgenoemde groep kan door middel van de app digitaal worden ingewerkt bijvoorbeeld. De oprichter van Flex-Appeal wil werknemer en werkgever nader tot elkaar brengen, aangezien werkgevers vaak ouderwetse tools gebruiken en millennials juist veel digitaal willen regelen. ‘Een goede band met je personeel is belangrijk voor het vinden en behouden van mensen.’

Inmiddels telt de startup twintig klanten en circa 10.000 gebruikers. Wieman belooft de levens van de gebruikers een stuk beter te maken middels de app. 

comments powered by Disqus