Nieuwe software voor omnichannel winkelervaring
Manhattan Associates, ontwikkelaar van technologieoplossingen, kondigt nieuwe technologie aan voor zijn omnichannel winkelervaring voor klanten. Met de Customer Engagement Solution kunnen retailers realtime bestelinformatie van klanten inzien en deze informatie gebruiken voor hun klantbeleving.
Dat sociale media en smartphoneacceptatie een steeds belangrijkere rol spelen in het succes van winkelformules, was al langer duidelijk. Softwareleverancier Manhattan Associates speelt hier goed op in met een formule waarmee winkeliers het kooptraject van zijn klanten in kaart kunnen brengen. De software koppelt bestelinformatie met ongestructureerde data uit conversaties van klanten.
‘Als het gaat om het definiëren van de optimale service-ervaring, heeft elke klant andere behoeften,’ legt Manhattan Associates uit. Volgens de softwareleverancier kunnen retailers het kooptraject van hun klanten personaliseren met de nieuwe software: ‘deze nieuwe oplossing biedt als enige binnen de industrie bruikbare inzichten in het wat, waarom en hoe van omnichannel winkelen.’
- software
- IT
- omnichannel
- CX
- customer experience
- Manhattan Associates
- klantbeleving
- Customer Engagement Solution