Soleo Contact Centers koopt BSG Contact

Soleo Contact Centers koopt BSG Contact
  • 26 maart 2018
  • Redactie

Het in Deventer gevestigde Soleo Contact Centers neemt klantcontactspecialist BSG Contact over. Dat laat Jac Vermeer, die onlangs toetrad tot de directie van Soleo, vanmorgen weten aan CustomerFirst.

‘Dit is de eerste stap in onze groeistrategie. Met BSG bereiken we dekking in de Benelux. Hierna verwachten we ons portfolio verder uit te breiden, hierover later meer. We zijn blij dat we met het landenmanagement en de medewerkers van BSG verder kunnen werken aan bredere en betrouwbare dienstverlening voor al onze klanten’, aldus Vermeer, die aanvullend benadrukt dat ‘alles behouden blijft’. Naast hem trad recent ook Arjan Toor, toe tot de directie van Soleo Contact Centers.

Organisatie
Oprichter en directeur van Soleo Contact Centers, Alco Bosch, zegt op zijn beurt erg trots te zijn op deze overname en de mogelijkheden die het met zich meebrengt. ‘Een mooie start voor Soleo als groep.’

Vanuit Deventer verzorgt de klantcontactorganisatie 24/7 telefonie, e-mail, chat, webcare, backoffice- en interimactiviteiten voor opdrachtgevers. Soleo, dat tien jaar bestaat, telt momenteel 150 seats. BSG Contact heeft circa 600 seats en medewerkers in Nederland, België en Curaçao, verdeeld over de vestigingen in Almere, Utrecht, Arnhem, Maastricht, Gent, Antwerpen en Willemstad. Dirk Jan Hildebrand blijft country manager Nederland van BSG Contact.




comments powered by Disqus