DIRECT Klantcontact lanceert customer portal app

DIRECT Klantcontact lanceert customer portal app
  • 24 mei 2018
  • Redactie

Klantenservicespecialist DIRECT Klantcontact presenteerde onlangs een innovatief customer portal. Het bedrijf heeft ook een mobiele applicatie aan het platform gekoppeld, om gebruiksgemak voor klantcontactprofessionals te stimuleren.

Het portaal wordt gebruikt door telefonische antwoordservices en andere bereikbaarheidsdiensten, waar klanten door in te loggen in staat zijn eenvoudig hun beschikbaarheidsstatus te wijzigen, roosters door te geven of facturen te bekijken. Het bedrijf heeft daarnaast functionaliteiten toegevoegd die het makkelijk maken om contactgegevens te wijzigen of betalingen door te voeren. Door het platform ook te koppelen aan een mobiele applicatie hebben gebruikers snel toegang tot hun gegevens.

Volledige regie
Gegevens die klanten zelf binnen het platform invoeren of wijzigen zijn volgens het bedrijf direct inzichtelijk. Bedrijfsdirecteur bij DIRECT Klantcontact Aaltje Cornelies zegt hierover: ‘Onze klanten hebben daarmee voortaan zelf de volledige regie over de actuele informatie in ons systeem.’ Volgens Cornelies zijn andere pluspunten van het portaal de directe toegang voor klanten tot de facturen en real-time inzage in onderlinge correspondentie.


comments powered by Disqus