Somention verzorgt webcare én social content Dr. Van der Hoog
Huidverzorgingsmerk Dr. Van Der Hoog zet de expertise van social mediabureau Somention in voor het verzorgen van de content op zijn platformen. Het betreft een uitbreiding van de samenwerking tussen de twee bedrijven.
Sinds een klein jaar verzorgt Somention al webcare- & community managementactiviteiten voor Dr. Van der Hoog. Nu onderhoudt de specialist ook de sociale content op de platformen. Client director bij het bureau, Charlotte Koeleman, over de opgedane expertise door onder andere de webcare-activiteiten in 2017: ‘Hierdoor zijn we flink betrokken geweest bij de online doelgroep, waardoor we precies weten wat er onder hen leeft en wat zij verwachten van dit merk.’ Koeleman geeft aan blij te zijn met de nieuwe uitdaging en zegt de sociale kanalen in te gaan vullen met impactvolle content.
Eind februari kondigde het sociale mediabureau aan strategische campagnes op te zetten en sociale content te verzorgen voor Tefal, waarmee het bedrijf meer aansluiting wil vinden bij millennials.