QuoteFirst: Oded Ran (TouchNote)
Dagelijks worden we blootgesteld aan een enorme informatiebrij, maar alles tot je nemen is natuurlijk een utopie. Deze krenten uit de pap bevelen we je in ieder geval van harte aan.
- ‘Onze grootste investering was in mensen. We werven getalenteerde, doordachte mensen die de best mogelijke klantervaring kunnen bieden. […] Programmeertalen en platformen komen en gaan, dus als je de bedrijfswaarden goed kunt krijgen en het juiste talent inhuurt, is dat de sleutel tot duurzame groei.’
- ‘Met de opkomst van sociale media is het nu eenvoudiger dan ooit om met klanten te communiceren. Eigenlijk wachten je klanten er gewoon op om daar gehoord te worden – er zijn dus echt geen excuses.’
- ‘We luisteren naar onze klanten, zodat we altijd de app verbeteren om evoor te zorgen dat ze het leuk vinden om iets bijzonders met ons te delen.’
- ‘Een goede onderneming onderscheidt zich van de rest door haar vermogen om waarde toe te voegen aan het leven van een individu. […] Want waarom zou een klant jouw merk moeten kiezen, in plaats van dat van een concurrent?’
- ‘Technologie is op zijn best als het de belangrijke momenten in ons leven verbetert.’
Lees hier het interview van het Amerikaanse TechHQ met Oded Ran, ceo van TouchNote, waarin hij tips geeft voor een goede CX-strategie.
comments powered by Disqus