Teleopti en ViPcom gaan samenwerking aan
Workfocemanagementspecialist Teleopti gaat een samenwerking aan met ViPcom. Het partnerschap heeft als doel klantervaringen te verbeteren en medewerkersbetrokkenheid te vergroten.
De bedrijven stellen dat de gezamenlijke klanten zullen profiteren van de integratie van deze oplossing in hun contactcenter. Wim van Tol, commercieel directeur bij ViPcom, licht toe: ‘De mogelijkheid om Teleopti’s WFM-functionaliteit in te zetten om de eisen en wensen van huidige en toekomstige klanten nog beter te kunnen invullen op het gebied van planning, is zeer interessant.’ Aanvullend geeft Martin Degn, business manager bij Teleopti, aan blij te zijn met ViPcom te partneren. ‘Deze samenwerking zal bedrijven helpen productiever, efficiënter en concurrerender te worden met betere ondersteuning aan de behoeften van zowel werknemers en klanten.’
Vorige maand lanceerde Teleopti nieuwe functionaliteiten binnen zijn initiatief rondom kunstmatige intelligentie, die extra waarde en efficiency aan het contactcenter moeten bieden.
- tech
- Teleopti
- AI
- klantervaring
- CX
- ViPcom
- CSM
- contactcenter
- klantcontactspecialist
- klantenservice
- workforcemanagement