Colombia als Amazons nieuwe klantenservicehart
Amazon heeft zijn pijlen gericht op Colombia en opent daar een nieuw klantenservicecentrum. ‘We zijn verheugd om dit jaar in Bogotá te investeren en met gekwalificeerde medewerkers te werken die een hoge mate van ervaring en passie voor hun werk naar het nieuwe centrum brengen’.
De Amerikaanse e-commercespeler wil dit jaar nog circa 600 banen creëren in de Colombiaanse hoofdstad. Klantenservicemedewerkers zullen er 24/7 klanten te woord staan in het Engels, Spaans en Portugees. Met het nieuwe centrum wil het bedrijf verder internationaliseren. ‘De klantenservice van Amazon is toegewijd en wil overdag én ‘s nachts klanten servicen en hiermee invulling geven aan de klantbehoeften’, aldus Tom Weiland, VP Customer Service bij Amazon.
Digitale doener
Onlangs kwam Amazon naar voren als één van de merken die voorop lopen in de digitale wedloop, volgens Entrepeneur.com. Het bedrijf kijkt altijd naar kansen om zijn service aan klanten te verbeteren. Klanten krijgen op basis van hun laatste aankopen aanbevelingen van producten die ook interessant voor ze kunnen zijn om aan te schaffen.
- customer service management
- klantenservicecentrum
- Bogota
- klantenservice
- customer service
- klantcontact
- Alexa
- contactcenter