Freshworks lanceert nieuwe samenwerkingstool
Softwareleverancier Freshworks lanceert een nieuwe oplossing voor klantenserviceafdelingen: Freshconnect. De tool moet een soepelere samenwerking creëren tussen customer service afdelingen om klantvraagstukken sneller af te handelen.
Bij een inkomend klantgesprek verbindt de tool deze aan de verkoopdata van de klant. Alle communicatie wordt in één klantdossier opgeslagen. Volgens Freshworks kunnen teams binnen klantcontactcentra vraagstukken vloeiender oplossen en een betere customer experience bieden.
Context als speerpunt
Freshwork’s ceo Girish Mathrubootham stelt dat in de praktijk diverse afdelingen samenwerken bij het oplossen van een klantvraag of -klacht. ‘Toch houden de tools die de meeste bedrijven gebruiken, geen rekening met deze werkelijkheid. […] Door context het middelpunt te maken van onze tools, kunnen teams hun klanten effectiever en gestroomlijnder van dienst zijn’, stelt hij. Het bedrijf benadrukt dat de samenwerkingstool de conversaties automatisch organiseert op basis van de klantcontext, zodat medewerkers de draad niet kwijtraken door onsamenhangende informatie.
- Freshworks
- customer service
- software
- customer service management
- CSM
- customer experience
- klantenservice
- Freshconnect