Avaya lanceert ‘social’ chatbotplatform
Met de introductie van zijn social platform voor chatbots zegt Avaya een reuzensprong te maken in selfservice voor klanten. Dat liet de aanbieder van Unified Communications- & contactcenteroplossingen weten tijdens GITX Technology Week 2018, dat deze week plaatsheeft.
De laatste innovatie van de softwareleverancier verschaft naar verluidt ‘in een gestructureerd platform voor bots om met elkaar in verbinding te komen op een beveiligde en gereguleerde manier, met de intentie om de expertise en effectiviteit vtechan elke individuele chatbot uit te breiden’. Tijdens de betreffende beurs in Dubai demonstreert Avaya eveneens hoe het zijn platforms met AI-technologie heeft verrijkt, waaronder biometrics en real-time sentimentanalyse. Organisaties worden hierdoor in staat gesteld om met behulp van voice toe te werken naar rijkere, meer naadloze klant- en medewerkerervaringen.
‘Met automatisering kunnen organisaties hun HR-beperkingen overwinnen en tegemoet komen aan de klantverwachtingen, door het leveren van naadloze-, intuïtieve- en intelligente ervaringen over alle touchpoints’, stelt Nidal Abou-Ltaif (president Avaya International).