Deloitte sleutelt met klanten in The Garage
Zakelijk dienstverlener Deloitte gaat samen met klanten co-creëren op het gebied van digitale transformatie, vanuit zijn eigen nieuwe locatie The Garage. Vandaag tot en met vrijdag vindt het officiële openingsfestival plaats in de volledig verbouwde voormalige Citroën-garage naast het Olympisch Stadion in Amsterdam.
Digitale transformatie tastbaar maken vormt het uitgangspunt van The Garage. Op deze fysieke plek worden klanten door middel van co-creatie geholpen ‘om hun ambities tastbaar te maken, te experimenteren en tot implementeerbare oplossingen te komen’. Deloitte richt zich met deze locatie op de combinatie strategie, creatie en technologie. ‘The Garage is een energieke en creatieve omgeving waar we met onze samenwerkingspartners, weg van conventionele kantoren en remmende factoren, onze klanten nog beter en op grote schaal kunnen helpen in hun digitale transformatie’, stelt Stephen Ward, managing partner van Deloitte Digital. Met zijn 1.670 m2 is The Garage naar verluidt uitgerust met de ‘nieuwste technologieën’, zodat gedurende 2-10 weken ter plekke aan innovaties kan worden gesleuteld.
Aan MarketingTribune, zustertitel van CustomerFirst, liet Deloitte-partner Jeroen van den Nieuwenhof onlangs weten dat co-creatie in Nederland totaal nieuw voor ze is. ‘We halen geen klant door de wasstraat, maar kijken naar het probleem. Hoe kun je meer uit je data halen? Hoe breng je een versnelling teweeg of ontwikkel je nieuwe concepten in lijn met je producten? Dat vinden we dan niet uit via R&D, maar hier – door verdienmodellen aan te passen, nieuwe samenwerkingen te zoeken en door inzet van data. De diversiteit van de teams en skills die we hiervoor kunnen inzetten, is onze geheime saus. En we overtuigen de klant door eerdere projecten die al gedaan zijn.’
- digitale transformatie
- Amsterdam
- samenwerking 2.0
- co-creatie
- The Garage
- data
- Deloitte
- technologie
- innovatie