Webhelp strijkt neer in Nijmegen
Webhelp Nederland opent vandaag de nieuwe contactcenterlocatie in Nijmegen met 100 werknemers. Reden voor de nieuwe vestiging is de aanwezigheid van voldoende talent in de stad, licht de klantcontactspecialist toe.
Eén van de belangrijkste redenen om definitief in de Gelderse stad neer te strijken is de arbeidsmarkt en het gezonde vestigingsklimaat in 024. ‘De diversiteit, groei en dynamiek van de stad trok ons aan. Nijmegen is een bruisende stad waar kennis en innovatie hoog in het vaandel staat’, aldus Ronald van Schijndel, ceo van Webhelp. Dankzij de aanwezigheid van onderwijs- en kennisinstellingen is de klantcontactspecialist in de mogelijkheid om het personeelsbestand uit te breiden met zowel vaste medewerkers als studenten.
Pop-up
Eind 2017 opende de facilitaire contactcenter-topper tijdelijke locaties in Rotterdam en in Nijmegen. Na circa een half jaar opende Webhelp daaropvolgend definitief een vestiging in de havenstad. Met de opening in Nijmegen heeft ook de pop-uplocatie in Gelderland een definitief karakter gekregen.
- Top 15 Facilitaire Contactcenters
- facilitair contactcenter
- Webhelp Nederland
- contactcenter
- klantcontact
- Webhelp
- service
- klantcontactcentrum
- vestiging
- dienstverlening