Customer serviceprijs voor Schiphol
Voor een zorgeloze en prettige winkelervaring moeten reizigers Schiphol zijn. De Nederlandse luchthaven sleept de Travel Retail Award binnen in de categorie ‘Best Airport for Customer Service 2019’.
TR Business, een Brits reis- en retailplatform, peilde onder circa vijfduizend reizigers wereldwijd de winkelervaring op airports. De reizigers beoordeelden luchthavens op pro-activiteit, klantvriendelijkheid en werkwijze. Singapore Changi Airport, Abui Dhabi International Airport, Dubai International Airport en Hong Kong International Airport liepen de prijs mis.
Reizigersverwachting overtreffen
‘Bij de totale reiservaring op onze luchthaven vormt een prettige en zorgeloze winkelervaring een belangrijke rol’, luidt de trotse reactie van Tanja Dik, directeur consumer products & services bij Amsterdam Airport Schiphol. ‘Dat passagiers van over de hele wereld ons de hoogste waardering geven als het gaat om customer service, is een fantastische beloning voor de medewerkers van onze business partners die zich dagelijks inzetten om de verwachtingen van onze reizigers te overtreffen.’
- reizigersverwachting
- customer service
- consumentenbeoordeling
- klantvriendelijkheid
- winkelervaring
- Best Airport for Customer Service
- klantenservice
- reizigerservaring
- Travel Retail Award
- Schiphol
- klantwens