Zendesk trekt aan selfservice-touwtjes
Zendesk, leverancier van klantenservicesoftware, maakt de eigen Answer Bot beschikbaar voor alle mobiele en digitale platformen. Tevens krijgt platform ‘Guide Enterprise’ een nieuwe AI-functie, waarmee CX-teams beter zouden inspelen op klantbehoeften.
Automatisering en kunstmatige intelligentie bieden customer experience-teams volgens Zendesk de mogelijkheid in te haken op complexere behoeften van producten en services. De innovaties van de softwareleverancier stellen naar eigen zeggen de klant centraal, door deze tegemoet te komen bij het bieden van selfservice-oplossingen.
‘Klanten eisen tegenwoordig snel een antwoord in een omgeving en context die zij zelf kiezen. AI helpt organisaties dit te bieden', aldus Adrian McDermott (president of products bij Zendesk). 'We bieden AI-gedreven selfservice waarmee er een nog betere klantervaring ontstaat.’
- klantbeleving
- customer experience
- Zendesk
- klantenservice
- klantervaring
- technologie
- selfservice
- klantcontact
- CX