Vattenfall vat klantcontact in de kraag
Na exact 25 jaar verdwijnt het merk Nuon vandaag definitief uit Nederland. Het Zweedse moederbedrijf Vattenfall, dat al tien jaar eigenaar is van de energieleverancier, neemt per vandaag het klantcontact over.
Cindy Kroon, directeur Klanten bij Vattenfall Nederland, stelt dat er op het vlak van duurzaamheid sterke ambities zijn. ‘We investeren en innoveren, maar zorgen tegelijkertijd ook dat de klant op zijn vertrouwde service kan blijven rekenen.’ Een jaar geleden werd de naamswijziging aangekondigd. Sindsdien heeft het bedrijf er naar eigen zeggen hard aan gewerkt om een naadloze overgang van Nuon naar Vattenfall – dat waterval betekent – te verzorgen. ‘We zien dat het percentage mensen dat met de nieuwe naam bekend is inmiddels even hoog is als bij onze oude naam’, vervolgt Kroon. ‘Met dit vertrouwen van onze klanten én een duidelijke belofte voor de toekomst zijn wij er klaar voor!’
Lees ook: Nuon knalt COPC-bal in de kruising
- switch
- klantcontact
- naamsverandering
- Vattenfall
- klantbelofte
- Nuon
- Cindy Kroon
- klantvertrouwen
- service