Prénatal pakt klant in via bestelkiosk

Prénatal pakt klant in via bestelkiosk
  • 11 november 2019
  • Redactie

Om nog beter te kunnen inspelen op de wensen en behoeften van zijn klanten, heeft baby- en peuterretailketen Prénatal bestelkiosken in zijn winkels geplaatst.

Met behulp van de bestelkiosk kunnen klanten artikelen scannen, om zo de betreffende productpagina via de webshop in beeld te krijgen. Vervolgens hebben zij de mogelijkheid om de artikelen te bestellen in de kleur en maat naar keuze, direct te betalen en gratis thuis te laten bezorgen. Tevens kunnen klanten via de kiosk de productpagina naar zichzelf mailen om het product op een later moment te bestellen.

Prénatal was op zoek naar een oplossing die bijdraagt aan zijn omnichannelstrategie en die winkelmedewerkers helpt om klanten zo goed mogelijk te servicen. ‘Al snel kwamen we uit bij Prestop (aanbieder van informatiezuilen, red.)’, vertelt manager eCommerce Daniel Dunk.


Lees ook: Dorel (Maxi-Cosi) en de jacht op de onzichtbare klant




comments powered by Disqus