The Customer Forum verplaatst naar 27/10

The Customer Forum verplaatst naar 27/10
  • 2 april 2020
  • Redactie

The Customer Forum, het exclusieve ‘invitation only’-event dat bestemd is voor bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan, wordt verplaatst naar dinsdag 27 oktober. De locatie – de SS Rotterdam – blijft ongewijzigd.

Aanvankelijk stond The Customer Forum gepland op 4 juni, maar door de coronacrisis zien organisatoren BBP Media en MarketResponse zich genoodzaakt tot uitstel: dinsdag 27 oktober (+ overnachting) is nu de nieuwe datum.

Programma
Tijdens dit exclusieve kennis- en netwerkevent verzorgt onder meer Evert de Haan, universitair docent aan de Rijksuniversiteit Groningen, een sprekersessie. Hij geeft antwoord op de vraag hoe je toekomstig klantgedrag en bedrijfsprestaties kunt voorspellen. Dagvoorzitter Gerrit Heijkoop is gevraagd om het programma in goede banen leiden, met ’s avonds nog de bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland als afsluiter.

Lees hier ook het verslag van de 2019-editie: The Customer Forum – Kies klant als duurzame bondgenoot




comments powered by Disqus