Hunkemöller mikt op persoonlijk liefdesverhaal

Hunkemöller mikt op persoonlijk liefdesverhaal
  • 11 mei 2020
  • Redactie

Lingeriemerk Hunkemöller heeft full-service agency gracious ingeschakeld om ruim vijf miljoen Europese klanten aan het merk te binden. Hiertoe creëerde het bureau een e-mailflow van hyper gepersonaliseerde e-mails.

Het merk start een campagne om het zogenoemde liefdesverhaal tussen Hunkemöller en de klant te vertellen. ‘Het idee hierachter is dat we specifiek op de herinneringen van de klant kunnen ingaan, waardoor er een gepersonaliseerde klantbeleving ontstaat. Zoals welke winkel je als eerste hebt bezocht, je eerste aankoop, je kledingmaat en je sexy shape. Op deze manier sporen we de klant aan om weer een relatie aan te gaan met Hunkemöller’, aldus Sabrina Nettekoven, senior campaign developer bij gracious.

Klantbinding
Het idee achter de campagne is om alle inactieve klanten in het klantenbestand te heractiveren. ‘Deze persoonlijke brief is gepersonaliseerd door middel van klantgegevens.’ De lingerieketen gebruikt sinds een aantal jaar gericht klantinformatie om winkelpersoneel te informeren, en mikt hiermee op betere dienstverlening.


comments powered by Disqus