#SPON: André Kuipers, Florius, KSF, KIRC en Verint over CX

#SPON: André Kuipers, Florius, KSF, KIRC en Verint over CX
  • 9 juni 2020
  • Sales BBP Media

Customer experience en innovatie staan centraal op Verints Engage Online Benelux 11 juni om 10:00 uur. Het evenement is naar eigen zeggen uitgegroeid tot hét jaarlijkse event over innovatie in CX en customer service met keynotesprekers en klanten van Verint. Aanstaande donderdag om 10.00 uur kan men dit event online volgen in een compact programma.

Organisatoren Lisette Jochemsen en Menno Schuurman van Verint lichten een tipje van de sluier over dit online event.

André Kuipers zal een keynotepresentatie geven over "Innovate to Infinity and Beyond", waarin hij de online bezoekers meeneemt op reis door de ruimte en zijn visie op innovatie en techniek geeft. Ook zal hij vertellen hoe werken op duizenden kilometers afstand werkt. Vorige week heeft Verint het live optreden van André Kuipers voorbereid. 'Het is toch best spannend of alles werkt met honderden live deelnemers maar alles is nu door en door getest!'


Seif Alhamrany, Team Manager Advies van Florius is de klantkeynote. Florius is de eerste financiële dienstverlener in de Benelux die gebruikmaakt van Speech Analytics en Real Time Speech. Hiermee kan Florius de beste ervaring en service leveren aan haar inbellende klanten. Florius had als doel het gehele end-to-end proces te verbeteren met de klantbeleving als uitgangspunt. Gesprekken met klanten worden vanaf nu op basis van Verint Speech Analytics geanalyseerd op context en emotie om zo te leren van goede en minder goede gesprekken met klanten. De opgedane inzichten zijn ingezet om het proces verder te optimaliseren, maar ook om de empowerment van agents te vergroten. Dat heeft een hogere medewerker- en klanttevredenheid en een beter ingericht proces opgeleverd.

Geeske te Gussinklo van de Klantenservicefederatie en Martine Ferment van het Klantinteractie Research Centrum delen wat de impact van de huidige situatie is op customer service en wat dit de sector heeft gebracht.

Martin Melis van Verint zal vertellen hoe Verint naar de toekomst van customer engagement kijken en hij geeft ook enkele voorbeelden welke nieuwe Verint-oplossingen daarbij kunnen ondersteunen. En dat gaat op een heel andere manier. ‘Engage Benelux is onderdeel van een wereldwijde roadshow, georganiseerd door Verint en dit wordt alweer de zesde editie in de Benelux. Normaal gesproken heeft Engage Benelux een dagprogramma met vele breakout-sessies en keynotes, maar deze online versie is met ongeveer 3 uur veel compacter. Mensen hebben genoeg van death-by-Powerpoint webinars. Dit is een online event met een gerenommeerde keynote- en klantspreker met interactie waarin klanten en relaties zelf hun verdieping kunnen zoeken in de breakouts. Net zoals men dat normaal gesproken doet bij onze live events.’

Naast de innovaties die Martin Melis in zijn keynotesessie laat zien, gaan Verint experts in het breakoutprogramma dieper in op de nieuwste technologische innovaties die grote impact hebben op de klant- en medewerkertevredenheid, zoals kennismanagement, spraakanalyse & Automated Quality Management, backoffice optimalisatie, Workforce Management en onze cloud oplossingen, waarbij we voorbeelden geven van successen bij klanten in Nederland en België. ‘We hebben al veel ervaring opgedaan met dergelijke online sessies en we merken dat er veel interactie is met concrete vragen van het online publiek over hoe dergelijke technologieën aansluiten op bestaande situaties.’

> Waarom nu relevant?
De innovaties in customer experience, employee engagement en technologie zijn continu aan het versnellen. Kennisdeling over hoe men omgaat met de huidige COVID-19 situatie, waar klanten en Verint de kansen zien en op welke innovaties men inzet, is nu interessanter dan ooit.

> Voor wie is het online event vooral interessant?
Eigenlijk zou iedereen die bezig is met customer experience of employee engagement, op welk niveau dan ook, kunnen aanhaken.

Wil je dit niet missen? Meld je dan hier aan.

comments powered by Disqus