CM.com neemt RobinHQ.com over

CM.com neemt RobinHQ.com over
  • 12 oktober 2020
  • Redactie

CM.com, aanbieder van conversational commerce, neemt e-commerce klantenserviceprovider RobinHQ.com over. De klantensoftware van RobinHQ.com is een nieuwe toevoeging aan de suite van van CM.com, wat naar eigen zeggen zorgt voor extra cc-functionaliteiten.

Het Nederlandse RobinHQ.com werd in 2011 opgericht en heeft een team van 20 FTE dat zich bij CM.com zal voegen. Het op SaaS gebaseerde bedrijf genereerde in 2019 een terugkerende omzet van ongeveer 2 miljoen euro. ‘RobinHQ biedt ons extra hoogwaardige functionaliteiten voor klantcontactcentra en een uitgebreid klantenbestand voor verbeterde up- en cross-sellingmogelijkheden’, vertelt Jeroen van Glabbeek, ceo van CM.com.

Groeiambities
Niet alleen CM.com heeft iets aan het inlijven van RobinHQ, naar verluidt is de overname voor beide bedrijven van toegevoegde waarde. Door de conversational commerce-oplossingen van CM.com te combineren met de software van RobinHQ.com zou een competitief SaaS-product voor klantenservice ontstaan, aldus ceo Patrick Speijeres. ‘Daarnaast bieden de schaalgrootte en internationale voetafdruk van CM.com de ondersteuning die we nodig hebben om onze internationale groeiambities te realiseren en te versnellen.’

comments powered by Disqus