WINNAARS ULTIMATE EXPERIENCE AWARD 2020 BEKEND
Sitecore zet vijf van de twintig winnaars van de Sitecore Experience Awards van dit jaar extra in de schijnwerpers. ‘Met de Ultimate Experience Awards wilden we extra aandacht geven aan een paar buitengewone digitale-transformatieverhalen van de winnaars van onze 2020 Experience Awards’, aldus Paige O’Neill, Chief marketing Officer van Sitecore.
Met het uitreiken van de Experience Awards erkent Sitecore organisaties die met Sitecore-technologie een opmerkelijke aanwezigheid op het web creëren, in combinatie met een bijzonder digitale ervaring die marketingprestaties naar een hoger peil brengen. De vijf gekozen organisaties legden volgens Sitecore veel flexibiliteit, aanpassings- en inlevingsvermogen aan de dag, ten tijde van een pandemie en Australische bosbranden.
De winnaars zijn:
• Most Impactful Human Connections in a Changing World: Johns Hopkins Medicine en TBG (The Berndt Group) voor het tijdig en nauwgezet verschaffen van online-informatie over het coronavirus, het uitdragen van expertise en het betrekken van mensen in een dynamische omgeving.
• Most Impactful Human Connections in a Changing World: EPA Victoria en Deloitte Digital voor het aanbieden van een realtime, lokale bron van data en informatie over het milieu, en het uitgroeien tot een baken van betrouwbaarheid tijdens de Australische bosbrandencrisis in 2019.
• Most Intelligent Content Optimization: Triumph Motorcycles en Dept voor het leggen van dwarsverbanden tussen motivatie van consumenten, content en functionaliteit, om te bouwen aan betere menselijke connecties en gepersonaliseerde content.
• Best Innovation with Emerging Technologies: Soho House en EPAM voor het verbeteren van ledenervaringen en het aanmoedigen van creativiteit en connecties via zijn website en digitale content, waardoor de digitale betrokkenheid voor een traditioneel op locatie gebaseerde organisatie toeneemt.
• Most Sophisticated Implementation: Coates Hire en Switch voor de snelle implementatie van digitale transacties en betere verhuurdiensten en -mogelijkheden vanuit een fysieke bedrijfsvoering, waardoor het bedrijf de kosten kan verlagen, het klantenbestand uitbreiden en een betere ROI realiseren.
Lees ook: Sitecore erkent als lieder door Gartner