CustomerFirst zoekt jou!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! De redactie van CustomerFirst is altijd op zoek naar aanstormend óf bestaand talent in de vorm van meeschrijvende gastbloggers. Maar ook willen we CX-professionals met een specialisatie in het vakgebied graag een podium bieden. Zet jij in 2021 jouw goede voornemens om in actie?
(Gast)blog
Stuur ons jouw opiniestuk toe en/of vraag aanvullende info aan over onze publicatievoorwaarden.
Overzicht met actuele blogs
Rubriek ExperienceFirst
Deel jouw memorabele klantervaringen met ons (positief én negatief).
Eerdere voorbeelden
Rubriek Routiniers
Ervaren rot in het vak en klaar om jouw memoires op te (laten) tekenen?
Eerdere voorbeelden
Rubriek Young & Professional
Eigenzinnige millennials in de spotlight.
Eerdere voorbeelden
Rubriek RobotFirst
Robotica, AI, chatbots; wat komt er op ons af?
Eerdere voorbeelden
Rubriek Kloppend Hart
Vraagt jouw contactcenter absoluut om een redactiebezoek?
Eerdere voorbeelden
Rubriek BrainFirst
Meer inzicht bieden in de werking van het brein in relatie tot (klant)gedrag.
Eerdere voorbeelden
Rubriek VisionFirst
Zéggen dat jouw bedrijf de klant centraal zet. Hoe geef jij dit in de praktijk vorm?
Eerdere voorbeelden
Rubriek PeopleFirst
Wie werkt waar en waarom? Deel jouw switch met ons.
De keuze is reuze. Heb je een mooi (achtergrond)artikel in de aanbieding, een tip of een goed verhaal dat absoluut opgetekend moet worden, overtuig ons vooral!
Interesse/deelnemen? Contacteer de CustomerFirst-redactie per mail (redactie@customerfirst.nl)!