NS zet partnership met Merkle Nederland voort
NS heeft na een intensief Request for Proposal (RFP)-traject opnieuw gekozen voor Merkle voor de CRM en Digital Marketing diensten. Hiermee wordt het huidige partnership voortgezet, waarbij Merkle ondersteunt bij het optimaliseren en ontwikkelen van multidisciplinaire campagnes, het brengen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Experience Management en als strategisch partner voor innovatie-advies.
NS heeft als mobiliteitsdienstverlener steeds meer aandacht voor een persoonlijke en betrokken reisbegeleiding. Met de inzet van data kan NS de reizigers betere service bieden en van reisinformatie voorzien. Zo zijn er de afgelopen jaren steeds meer stappen gemaakt op het gebied van persoonlijke communicatie rondom werkzaamheden op het traject van de reiziger.
Lianne Kool bij NS geeft aan: ‘We willen onze reizigers de meest relevante informatie op het juiste moment tonen en een unieke klantervaring bieden. De afgelopen jaren zijn we tevreden over de samenwerking met Merkle op CRM gebied. Er zijn al mooie dingen bereikt, zoals DYCE en persoonlijke e-mails met een blik op het reisgedrag. We kijken uit naar het verder versterken van de samenwerking en meer successen de komende jaren.’
Next level customer experience
Merkle is al meer dan 10 jaar partner van NS. Eén van de highlights was een Dutch Search Award in 2020 voor beste marketing automation voor de Dynamic Content Engine (DYCE). ‘NS is een prachtig merk om voor te werken. We zijn daarom erg blij dat we deze succesvolle samenwerking kunnen voortzetten,’ aldus Christine Edelman, Client Service Director bij Merkle Nederland. ‘De beide teams zijn reeds goed op elkaar ingespeeld, waardoor we snel verder kunnen werken aan de verdere digitalisering. Een van de next steps is het verder inzetten van de synergie tussen NS en NS International wat leidt tot betere prestaties en een betere customer experience.’
©photosis/123RF.COM
- mobiliteit
- CRM
- reisinformatie
- persoonlijke communicatie
- NS
- nederlandse spoorwegen
- merkle nederlands
- CX
- data