BrightPensioen stelt reviews leden centraal
BrightPensioen laat in hun nieuwe campagne de leden spreken. Reviews van leden op reviewplatform Trustpilot worden in radiospotjes voorgelezen door de oprichters.
Op de homebase van BrightPensioen in Amsterdam wordt een hele muur volgehangen met reviews. Deze muur is inmiddels omgedoopt tot de Bright Side. BrightPensioen scoort gemiddeld een 4.8 (op een schaal van 1 tot 5) op het reviewplatform Trustpilot.
Sjaak Zonneveld, directeur BrightPensioen: 'Gemiddeld een 4,8 scoren op Trustpilot is hoog. We zien de tevredenheid bij leden ook terug in een NPS score van 73 (aanbeveling op een schaal van -100 tot +100, red.). Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn met een hogere NPS. 1 op 3 leden komt dan ook binnen via een ander lid. Vandaar dat we hebben gekozen om die eerlijke reviews van echte leden in een campagne centraal te stellen. En niet het "wij van WC-Eend"- verhaal.'
De Bright Side met reviews is ook online te bekijken. De campagne wordt ook online ingezet.