Medallia neemt interactiebeheerder Thunderhead over
Medallia, gespecialiseerd in experience management, neemt Thunderhead, specialist in technologie voor realtime-interactiebeheer en journey orchestration, over.
Door de overname van Thunderhead zal Medallia beter in staat zijn om geïndividualiseerde journeys en conversaties op schaal aan te sturen, via alle online en offline kanalen. Zo kunnen de bedrijven die gebruikmaken van Medallia hun merkloyaliteit, omzet en groei blijven vergroten.
‘We blijven innovaties inzetten om de wereld van customer experience nog beter te maken. De overname van Thunderhead helpt de meest vooruitstrevende ondernemingen, die zoeken naar nieuwe manieren om hun klanten zich gekend te laten voelen, ongeacht waar de interactie plaatsvindt,’ aldus Leslie Stretch, CEO van Medallia. ‘De combinatie van Medallia Experience Cloud en Thunderhead’s open technologie voor realtime-interactie zorgt voor feedbackgedreven personalisatie op een enorme schaal. De journey orchestration-mogelijkheden van Thunderhead zorgen ervoor dat elke onderneming feedbackdata optimaal kan benutten om zijn product- en serviceaanbod, customer journeys en ervaringen vorm te geven.’
‘Medallia was een pionier op het gebied van customer experience management en is nog steeds toonaangevend in deze business,’ zegt Thunderhead CEO Glen Manchester. ‘Medallia's kwaliteiten om signalen uit een uitgebreid scala van bronnen te verzamelen om inzicht te genereren en actie te stimuleren, heeft ervoor gezorgd dat het bedrijf voorop blijft lopen.’