Jarige The Avocado Show trakteert klant
Foodconcept The Avocado Show heeft sinds 2017 volgens eigen opgave meer dan 500.000 fans mogen bedienen. 'Reden te meer om uit te pakken met een traktatieronde van formaat, vol feel good items en smakelijke versnaperingen voor de klant.'
Het fotogenieke, groen-roze decor van The Avocado Show is naar eigen zeggen niet meer weg te denken uit de Amsterdamse foodscene. Maar ook voorbij landsgrenzen boekt het concept successen, met vestigingen in onder andere Madrid, Londen en Brussel. Wat ooit begon als een restaurant in de Pijp is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal fenomeen en global brand met inmiddels acht locaties en nog 21 franchisezaken in het verschiet.
In de hoofdrol van TAS staat nog steeds Pretty Healthy Food: 'eten dat naast oogstrelend, ook lekker en voedzaam is'. Met stijlvol food design, zodat ieder gerecht wordt verheven tot een kunstwerk op het bord. Duurzaam geteelde avocado’s vormen de basis van de menukaart die furore maakt met speelse en onweerstaanbare signature dishes als de poke bowl, avo bun burger, pancakes en avo fries. Er is voor iedereen wat wils, van pescotariër tot glutenvrij en van vega tot vegan.
Voorbij viral: avocado’s als basis voor plezier
De verbindende factor van culinaire momenten was een belangrijk vertrekpunt voor oprichters Ron Simpson en Julien Zaal. Hun sterke vriendschap mondde volgens het duo uit in een uniek partnership. 'Onze liefde voor goed eten, fun times en avocado’s bracht ons samen voor dit avontuur', verklaart Simpson. 'Dat we nu mensen van alle landen, culturen en generaties aan tafel verenigen, om gezond en heerlijk te eten terwijl ze herinneringen maken, overtreft mijn grootste dromen.'
'Wie jarig is trakteert op betoverende prijzen'
Van 23 maart tot en met 1 mei 2022 belooft The Avocado Show iedere woensdag vijf cadeaus weg te geven via eigen social media kanalen. 'Van comfy merch tot iconische snacks en zelfs een one of a kind Super73 e-bike: de line-up van traktaties belooft de hoofden van liefhebbers op hol te brengen. Tijdens de verjaardagscampagne worden steeds meer cadeaus onthuld, inclusief giveaways met partners, met instructies over hoe deze kunnen worden bemachtigd. Hint: een interactieve filter en een verslavend hapspel vallen onder de uitdagingen', verklappen de oprichters alvast. De social mediakanalen waarmee TAS de klanten bereikt, zijn Insta en TikTok en daarnaast de eigen website.
(PvWK, foto: Jelle Draper)