Freshworks komt met zomerinnovatie
Freshworks introduceert het Summer '22 productaanbod. Deze software suite, met innovaties voor klanten- en medewerkersbetrokkenheid, maakt slimmere klantinteracties mogelijk.
Freshchat is een applicatie met AI bot en conversational messaging, en vormt samen met Freshmarketer en Freshsales de unified customer record-architectuur. Deze suite optimaliseert de customer experience en engagement door verschillende berichtenkanalen op één centraal platform te verzamelen. Dit zorgt voor slimmere en doelgerichtere interacties tussen klanten en werknemers.
‘Hoe beter u uw klanten kent, hoe beter u ze tevreden kunt stellen en hoe vaker ze zullen terugkome’, zegt Prakash Ramamurthy, Chief Product Officer bij Freshworks. ‘Interactie staat centraal bij klantcontact. Freshworks levert een krachtig dataplatform voor sales, marketing en support, zodat klanten en medewerkers betere gesprekken kunnen voeren met altijd de juiste context.’
Uit data van Freshdesk en Freshchat klanten uit 2021 bleek dat klantenservicemedewerkers die Freshchat AI-powered bots gebruiken, meer dan 37 uur per interactie bespaarden, of de gemiddelde oplostijd met 94% verbeterden vergeleken met bedrijven die alleen de supportdesk van Freshdesk gebruiken.