Momentive en Zendesk gaan samenwerking aan voor completer beeld klanttraject
Momentive lanceert vandaag een GetFeedback-integratie met Zendesk. Deze integratie combineert klantfeedback van GetFeedback met de klantgegevens van Zendesk om obstakels in klantinteracties te verhelpen.
Het doel is om het klanttraject beter in beeld te krijgen. Door deze integratie hebben de gezamelijke klanten straks één bron van inzichten. Uit recent onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de CX-professionals (61%) realtime klantinzichten erg belangrijk vindt, maar slechts een derde (32%) vindt dat hun CX-oplossing aan hun behoeften voldoet. Door de groei van contactmomenten met klanten worden klantgegevens bijvoorbeeld nog vaak verwerkt in gescheiden systemen, waardoor CX-professionals geen volledig beeld kunnen vormen van klanttrajecten.
De vier belangrijkste vernieuwingen zijn:
- Verstuur automatisch enquêtes na elk opgelost ticket.
- Begrijp klanten beter met contextuele inzichten.
- Verbeter elke klantinteractie met customer support.
- Teams in staat stellen om geïnformeerde beslissingen te nemen.
Zowel Momentive, als Zendesk zijn content met de samenwerking: ‘Een GetFeedback integratie met Zendesk is een van de meest gevraagde features onder onze klanten. Dit is logisch, omdat de klantgegevens van GetFeedback bij de servicegegevens van Zendesk horen’, zegt Priya Gill, Product Marketing Manager bij Momentive. ‘Deze integratie voorkomt dat verouderde gegevens leiden tot slechte beslissingen, omdat gebruikers van beide oplossingen snel actie kunnen ondernemenop basis van een compleet en up-to-date beeld van het klanttraject.’
Tim Sheard, Tech Alliances manager bij Zendesk vult aan: ’GetFeedback en Zendesk vullen elkaar aan voor een uitgebreider beeld van het klanttraject en -sentiment. We zijn enthousiast over deze strategische samenwerking waarmee we het ecosysteem voor klantondersteuning kunnen versterken.’