CustomerFirst Congres: De Sprekers
Het CustomerFirst Congres vindt plaats op 28 september in Buitenplaats Kameryck in Kamerik. Ook dit jaar brengen we weer een vol programma. We stellen een aantal sprekers nog even kort voor in dit artikel.
Deliane Schimmel
Schimmel werkt al 25 jaar bij Florius, onderdeel van ABN AMRO en begon haar loopbaan bij Bouwfonds, de voorloper van Florius. Daar startte zij als klantcontactmedewerker, maar kon snel doorstromen naar de rol van teammanager en daarna naar manager van de afdeling. Tegenwoordig is zij manager Advies& Service bij Florius. Recent mag ze de titel Manager of the year achter haar naam zetten.
Niels Berdsen
Berndsen, CCXP, is Regional Director bij Make-A-Wish International, een goed doel in 39 landen met een prachtige missie: ‘samen creëren we levensveranderende wensen voor kinderen met een levensbedreigende ziekte.' Tot eind vorig jaar werkte Niels als hoofd CX bij Kantar, waar hij veel multinationals hielp met CX consultancy en onderzoek. Niels heeft in totaal meer dan 25 jaar ervaring in CX en schrijft al meer dan 7 jaar een maandelijkse column over CX in CustomerFirst.
Tim Van den Bergh
Van den Bergh is in 2000 vanuit België gestart met een eigen reis en event-organisatie die later werd overgenomen door Sunweb Group. Sinds de overname deel geworden van het managementteam en momenteel aan de slag als “Internationaal Managing Director” van alle zon vakanties binnen Sunweb Group, maar ook van de “specialties” business unit waar hij als bezieler onder andere Tomorrowland winter onder zijn hoede heeft.
Kim Knape
Knape is na haar studies (IBA & SCM) aan de EUR gestart bij Pon. Na diverse logistieke en strategische projecten is ze aan de slag gegaan bij een LiFi-startup in Hong Kong. Na 3 jaar pionieren wilde ze terug naar haar SCM-roots - en gezien haar grote interesse in efficiëntie en het reduceren van food-waste werd ze verantwoordelijk voor het grootste Fulfilment Center van Picnic, in Rotterdam. Naast het verbeteren van de tevredenheid en betrokkenheid van haar werknemers, het verhogen van de productiviteit en het lanceren van diverse sustainability initiatieven werd de interesse voor de klant-kant steeds groter. Sinds half augustus staat ze aan het roer van het CS team.
Cindy Jansen
Cindy Jansen heeft ervaring als marketeer en product owner van servicekanalen voor bekende merken als REAAL, NS en Florius. Wat haar kenmerkt zijn haar enthousiasme, passie voor innovatie, een nuchtere instelling en pragmatische aanpak om resultaten te halen voor de klanten van hollandsnieuwe.
Michiel Gaasterland
Als Brand Chief van ROBINHQ.COM heeft Gaasterland jarenlange ervaring op het snijvlak van marketing, branding en customer service. Als onderdeel van het CM.com Strategy Office houdt Michiel de laatste trends en ontwikkelingen in de gaten om bedrijven te helpen nieuwe Engagement modellen te verankeren in het hart van de bedrijfsvoering.
Anders Jansen
Jansen, columnist bij CustomerFirst en Partner van consultancybureau Flowresulting, marketing & strategy vertelt over zijn sessie: ‘Digitaal is een godsgeschenk om echt persoonlijke dienstverlening te maken. En om te bouwen aan een vertrouwensrelatie. Zo! Dat is even een andere mindset dan in veel organisaties waar digital stiekem een efficiency-operatie is omdat de huidige klantcontacten niet meer rendabel zijn.
Rick van Esch
Van Esch is Vice-President SaaS Business bij Sinch, een toonaangevend Communication Platform als Service provider. Hij is gepassioneerd over hoe bedrijven authentieker kunnen communiceren met hun klanten via digitale kanalen zoals berichten, video en spraak. In 2020 kwam Rick bij Sinch door de overname van Chatlayer, een door Gartner erkend Conversational AI Platform waarvan hij CEO was. Daarvoor werkte Rick van Esch ruim 6 jaar bij Software-as-a-Service start-ups en scale-ups op het gebied van digitale identiteit & authenticatie, digitale handtekeningen, CPaaS & Conversational AI. Hij begon bij management consultancy – hij is vier jaar actief als management consultant in de financiële dienstverlening en adviseert over straight-through-processing voor beurzen.
Okey Achonu
Achonu is als Partner Account Manager van Puzzel, verantwoordelijk voor het uitbreiden en beheren van het partnernetwerk in de Benelux maar primair ook het leveren van slimme op cloud gebaseerde contactcenter oplossingen die ondernemingen in staat stellen om exceptionele klantervaringen te bieden aan hun klanten.
Selinde Fijn
Fijn is Business Consultant bij Avaya, een bedrijf dat thuiswerkoplossingen levert voor zowel Unified Communications als Contact Centers. In haar rol adviseert ze bedrijven hoe de beste klant- en werknemerservaring kan worden behaald door goed te begrijpen wat hun werkwijze is en wat de daarbij behorende uitdagingen en wensen zijn.
Cocky Vermaat
Vermaat is 63 jaar en werkt inmiddels 15 jaar bij Fleurop Nederland in de functie van teamleider van de klantenservice. Ze is geboren in Leiden en na haar opleiding begonnen als projectsecretaresse bij het Leids Interdisciplinair Centrum voor Onderwijsresearch (LICOR).
Benieuwd naar het CustomerFirst Congres? Tickets bestellen kan hier.