Nieuwe generatie callcenter-headsets beschikbaar
Er komt een nieuwe generatie callcenter-headsets aan. De nieuwe Engage-lijn bestaat uit met twee nieuwe producten die digitale callcenters in staat stellen om een betere klantervaring te bieden.
De nieuwe callcenter-headsets worden door Jabra in de markt gebracht. De Engage 50 II is een headset voor het voeren van heldere gesprekken met klanten en met de SmartRinger-functie worden er zelden meer oproepen gemist. De Engage 40 biedt innovatieve spraakoptimalisatie en een onderdrukking van achtergrondgeluiden, zodat medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken met klanten.
'In de loop der jaren hebben callcenters een aanzienlijke transformatie ondergaan door de overstap naar digitale platforms en het hybride werken. Medewerkers zijn meer dan ooit afhankelijk van hun technologie om het werk efficiënt uit te voeren. Daarom hebben wij nog meer aandacht besteed aan onderzoek en ontwikkeling om oplossingen te realiseren die intelligent, comfortabel en duurzaam zijn voor callcenters,' zegt Michiel Struycken, Director Business Development EMEA and CALA for Contact Center bij Jabra. 'Wij nemen met onze producten medewerkers graag werk uit handen, zodat zij zich kunnen concentreren op het verblijden van klanten.'