Feedback is brandstof voor iedere organisatie
Sonja Stalfoort is auteur van het boek 'De klant-energieke organisatie' en spreekt op het KSF Jaarcongres op 17 november aanstaande in Hilversum.
Hoe weet je of je dienstverlening vandaag nog aansluit bij de klantbehoefte van morgen? Het antwoord hierop is klantfeedback. Organisaties die vandaag in staat zijn om klantfeedback op de juiste wijze te integreren in de organisatie, zijn de winnaars van morgen.
Aan de hand van een stroomschema laat Sonja Stalfoort je zien welke weg klantfeedback aflegt en waar de mogelijke knelpunten zitten en energie weglekt. Het levert niet alleen nieuwe inzichten en inspiratie op, maar ook energie om ermee aan de slag te gaan.
Stalfoort is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt – als spreker, trainer en consultant – organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Het is haar passie verbindingen te creëren waarvan iedereen energie krijgt.
KSF Servicebelofte 2:
Wij nemen feedback die via klantenservice de organisatie inkomt serieus en zorgen voor verbetering
Profiteer tot 7 oktober nog van de Early Bird Korting. €50,- korting op een offline ticket en € 20,- korting op een online ticket.