Customer journey voor duurzame designer fashion

Customer journey voor duurzame designer fashion
  • 28 maart 2023
  • Kel Koenen

Tijdens het laatste weekend van elke maand opent de pop-up store van designer vintage winkel The Next Closet in Batavia Stad en hiermee geeft de outlet verder invulling aan het duurzame initiatief RE.love.

Vanaf nu kunnen bezoekers van het outletcentrum maandelijks geselecteerde items van luxe merken en bekende verkopers uitzoeken, passen en shoppen. Iedere maand wordt aandacht gegeven aan luxe designermerken zoals Louis Vuitton, Isabel Marant, Daily Paper en Ganni. Ook worden items verkocht van wisselende influencers.

‘Het doel is om pre-loved net zo aantrekkelijk te maken als nieuw. We willen laten zien dat kleding met een tweede leven een mooie aanvulling kan zijn op nieuwe collecties en bovendien een duurzame impact heeft’, stelt Olivier van Veen van Batavia Stad. ‘Via deze structurele samenwerking met The Next Closet zorgen we voor pre-loved premium fashion, passend bij onze outlet.’

Na het initiatief van Batavia Stad voor een eigen RE.love-winkel krijgen bezoekers van de shopstad opnieuw de mogelijkheid om een bewuste keuze te maken voor een vintage aankoop. Van Veen: ‘Bewuster winkelen wordt steeds belangrijker, maar niet iedereen weet altijd waar je moet beginnen. We willen de klanten helpen bij het maken van bewustere keuzes.’

comments powered by Disqus