Kvik komt met keuken experience
Kvik heeft een nieuwe campagne gelanceerd, waarin niet het product, maar de filosofie van het ontwerp en de ervaring van de keuken centraal staan.
Het concept, waarin de keuken centraal staat als kloppend hart van het huis, wordt met echte verhalen in deze campagne opnieuw gelanceerd. Met het thema ‘Scènes uit een keuken’ laat Kvik zien dat de sociale functie van de keuken door de jaren heen onveranderd is gebleven. Hierin wordt de keuken neergezet als dé plek van het huis waar ontmoetingen plaatsvinden, geïnspireerd op persoonlijke verhalen, waarin herkenbare situaties worden geschetst.
Meike Hoek de Jong, Senior Marketing Manager Kvik Nederland: ‘We hebben gekeken naar de betekenis van de keuken in het leven van mensen. Wat maakt de keuken tot een bijzondere ruimte? We leven in een tijd waar iedereen druk is en vaak onderweg is. Ook voor veel Nederlanders is de keuken tussen alle drukte door juist een plek om samen te komen en elkaar te ontmoeten; om te ontbijten als gezin, te borrelen met vrienden of uitgebreid te dineren met de hele familie. In de Leefkeuken staan goede gesprekken centraal, maar ook vooral heel veel gezelligheid en verbinding.’