British Airways opent nieuw callcenter in India
Het contactcenter ‘CallBA’ is sinds 2019 verdubbeld in omvang en deze nieuwe faciliteit in het Indiaase Gurugram, in de buurt van New Delhi, biedt plaats aan 1400 medewerkers.
Sean Doyle, bestuursvoorzitter en CEO van British Airways, opende de nieuwe kantoorruimte, waar de medewerkers dag en nacht ondersteuning kunnen bieden aan duizenden klanten, van de Verenigde Staten en Europa tot aan de regio Azië-Pacific. Medewerkers maken gebruik van een op de cloud gebaseerd telefoonsysteem met toegang tot alle relevante gegevens om de klantbeleving verder te personaliseren.
‘British Airways vliegt al sinds 1924 naar India, waardoor het een van onze langst bediende en meest gewaardeerde bestemmingen is’, verklaarde Doyle. ‘Deze nieuwe investering in het customer careteam van CallBA maakt deel uit van de visie om onze klantenservice voortdurend te verbeteren en te upgraden. Terwijl we blijven investeren in onze medewerkers en onze klantenserviceteams in de regio uitbreiden, blijven we toegewijd aan India en inwoners terwijl we een beter BA opbouwen.’