Zoom komt met nieuwe tool voor betere klantervaring

Zoom komt met nieuwe tool voor betere klantervaring
  • 21 juli 2023
  • Ryan Baij

Zoom komt met een nieuwe tool in hun workforce engagement management-suite. Het moet het gebruik van meerdere leveranciers overbodig maken en de EX (en daarmee ook de CX) verbeteren.

De nieuwe feature (Zoom workfoce management) is volledig geïntegreerd in het cloudcontactcentrum en is een aanvulling op Zoom's omnichannel contactcenter en AI-chatbots.Terwijl de AI-chatbot klanten helpt zichzelf te bedienen en de zware oproeplast voor agenten vermindert, helpt Zoom Workforce Management prognoses te stroomlijnen, de werklast van agenten te voorspellen en het personeelsbestand nauwkeuriger in te schatten om agenten tevreden te houden en positieve klantinteracties te leveren.

Zoom Workforce Management helpt bij het (intern) stroomlijnen van prognoses, het voorspellen van de werklast van medewerkers en het nauwkeuriger inschatten en inplannen van de personeelsbezetting - wat zorgt voor een grotere tevredenheid van personeel en betere klantinteracties. Met deze nieuwe tooling wordt het werk van de medewerker makkelijker, zo stelt Zoom. Met een verhoogde employee experience kan de klant ook beter worden geholpen, zo stelt het bedrijf.

 

 

comments powered by Disqus