ACT Most Loved Workplace
Advanced Call Center Technologies (ACT), aanbieder van TX en CX-diensten, is in de Verenigde Staten gecertificeerd als Most Loved Workplace door het Best Practice Institute (BPI).
ACT kreeg de certificering vanwege de aangetoonde prioriteit en innovaties op het gebied van Employee Experience (EX). In 2021 werd ACT een bedrijf dat voor honderd procent in handen is van medewerkers door de oprichting van Employee Stock Ownership Plan (ESOP), een regeling die ACT-teamleden in staat stelt rechtstreeks te profiteren van hun bijdragen aan het succes van het bedrijf én de ervaringen die ze aan hun klanten bieden.
‘Het feit dat we een Most Loved Workplace zijn, is het bewijs dat de investeringen en inspanningen die we steken in het opbouwen van een echt geweldige cultuur voor onze medewerkers, klanten en cliënten impact hebben’, vertelt Hunter Croft, president en CEO van ACT. ‘Het creëren van een werkplek waar mensen van houden, komt er echt op neer dat we voortdurend op zoek zijn naar de slimste manieren om onze mensen in de beste positie te brengen om te slagen. We richten ons elke dag op het verfijnen van onze processen en het introduceren van nieuwe oplossingen en technologieën die het gemakkelijker maken voor onze teams om uitstekend werk te leveren, klanten gelukkig te maken en van hun werk te houden.’
BPI ontwikkelde de criteria voor de certificering van Most Loved Workplace op basis van enquêtegegevens en analyse van meer dan 175 bedrijven en meer dan drieduizend leidinggevenden in de Verenigde Staten, Midden-Oosten, Noord-Afrika en Zuidoost-Azië. Ze ontdekten dat productiviteit en medewerkerssentiment rechtstreeks gecorreleerd zijn, waarbij 94 procent van de respondenten aangaf drie tot vier keer meer werk te doen voor een bedrijf waar ze van hielden. Maar liefst 95 procent gaf verder aan dat ze drie tot vier keer langer zullen blijven bij deze bedrijven.